Ons Team
Frans Bekkers - Zaakvoerder

Frans startte zijn loopbaan bij Maaslands Zakenkantoor in 1985. Als jonge medewerker in het kantoor van zijn vader, Pol Bekkers, leerde hij gaandeweg alle aspecten van het makelaarschap kennen. Hij vervolmaakte zijn makelaarsopleiding in 1988 en volgde verschillende bijscholingen en opleidingen. In 1995 nam Frans het kantoor over van zijn vader.
"De kracht van ons kantoor bestaat erin altijd dicht bij de mensen te staan, goed te luisteren en een gepaste oplossing voor te stellen."
Johan Kalders - Kantoormanager

Johan vervoegde Maaslands Zakenkantoor in 1991 als verantwoordelijke voor de produktie. Sinds 2010 is Johan kantoormanager. Hij staat in voor de dagelijkse organisatie van het kantoor, verzorgt de boekhouding en ontvangt de klanten aan de balie. Door zijn jarenlange ervaring staat hij de andere medewerkers met raad en daad bij.
"Een goede organisatie en teamgeest binnen het kantoor stralen af op onze klanten. Zij voelen zich gerustgesteld en merken dat alles goed voor hen wordt geregeld."
Tamara Claessens - Verantwoordelijke Schade

Tamara werkt sinds 2003 voor het Maaslands Zakenkantoor. Als verantwoordelijke voor de schade, leidt zij alle schadedossiers in goede banen en is zij de contactpersoon met de schadediensten bij de verzekeringsmaatschappijen. Zo ontneemt zij de klanten alle administratieve beslommeringen en regelt voor hen de afspraken met de experts.
"Een schadegeval is voor de klant een vervelend of zelfs pijnlijk moment. Op zo'n moment wil de klant een beroep kunnen doen op een uitstekende service en professionele begeleiding. Hier bewijst een goed makelaarskantoor haar meerwaarde."
Kurt Czornyj - Verantwoordelijke Verkoop - Produktie

Kurt is de jongste medewerker en maakt sinds september 2007 deel uit van het team van Maaslands Zakenkantoor. Als verantwoordelijke voor de interne verkoop en produktie neemt hij de offertes en opmaak van nieuwe zaken voor zijn rekening. Hierbij spaart hij kosten nog moeite om de klanten de beste voorwaarden aan de meest gunstige premie voor te stellen.
"Een goede analyse van het risico, het begrijpen van de noden van de klant en de vertrouwensrelatie met onze partnermaatschappijen, maken het verschil. Hierdoor brengen wij vaak de meest complexe dossiers tot een goed einde en stellen wij onze klanten zelden teleur."